Оплата та повернення
ОПЛАТА ТА ПОВЕРНЕННЯ
7. ЦІНА ТОВАРУ І ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ
7.1. Ціна Товару зазначається в національній валюті України – гривні і включає в себе всі передбачені законодавством України податки.
7.2. Ціна Товару зазначається на Веб-сайті. У разі неправильного зазначення ціни замовленого Товару, Продавець інформує про це Покупця для підтвердження Замовлення з відкоригованої ціною або анулювання Замовлення.
7.3. Ціна Товару на Веб-сайті може бути змінена Продавцем в односторонньому порядку. При цьому, ціна на замовлений Покупцем Товар зміні не підлягає.
7.4. Ціна Замовлення Покупця визначається шляхом додавання ціни всіх включених до Замовлення Товарів, яка дорівнює сумі, що підлягає до сплати Покупцем, та зазначається під час оформлення Замовлення.
7.5.Оплата Товару здійснюється в готівковій або безготівковій формі залежно від обраного Покупцем способу оплати.
7.6. Оплата Товару в готівковій формі здійснюється:
7.6.1. під час отримання Товару у відділенні Перевізника «Нова пошта»;
7.6.2. під час отримання Товару, доставленого кур’єрською службою;
7.6.3. внесення готівки через будь-який банківський автомат самообслуговування ПАО КБ «ПРИВАТБАНК».
7.7. Оплата Товару в безготівковій формі здійснюється:
7.7.1. за допомогою банківської карти MasterCard або VISA, випущених на ім’я Покупця, через платіжну систему LiqРay;
7.7.2. з використанням програмного комплексу Приват24.
7.8. Оплата в безготівковій формі за допомогою платіжних засобів вважається здійсненою в момент одержання Продавцем від оператора платіжної системи електронного підтвердження транзакції, за умови подальшого зарахування (одержання) коштів, у розмірі вартості замовлених Товарів, на банківський рахунок Продавця.
7.9. Здійснивши оплату вартості Замовлення, в порядку передбаченому цим розділом, Договір вважається укладеним між Покупцем та Продавцем та у Покупця виникають права та обов’язки передбачені цим Договором.
8. ГАРАНТІЇ ЯКОСТІ ТОВАРУ
8.1. Товар, який Продавець передає або зобов’язаний передати Покупцю, має відповідати вимогам щодо його якості в момент його передачі Покупцю.
8.2. Всі товари, представлені на Веб-сайті, мають сертифікати, всі необхідні документи і дозволені для продажу на території України.
8.3. Вимоги щодо безпечності Товару, представленого на Веб-сайті, встановлені Законом України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» та Постановою Кабінету Міністрів України №753 «Про затвердження технічних регламентів щодо медичних виробів». Порядок обміну (повернення) санітарно-гігієнічних виробів регулюється, Постановою Кабінету Міністрів України Про реалізацію окремих положень Закону України «Про захист прав споживачів» від 19 березня 1994 року № 172.
9. ПОРЯДОК ОБМІНУ (ПОВЕРНЕННЯ) ТОВАРУ
9.1. Повернення Товару здійснюється в порядку і на умовах, визначених в Положенні щодо порядку обміну (повернення) товару, розміщеного за посиланням http://sweet-shop.com.ua/zakazat
9.2. У разі виявлення в момент отримання Замовлення (Товару) недоліків Покупець, в порядку та у строки, що встановлені законодавством, має право вимагати:
9.2.1. пропорційного зменшення ціни;
9.2.2. безоплатного усунення недоліків Товару в розумний строк;
9.2.3. відшкодування витрат на усунення недоліків Товару.
9.3. У разі виявлення в момент прийому Замовлення (Товару) Істотних недоліків, які виникли з вини виробника Товару (продавця, виконавця), або фальсифікації Товару, підтверджених за необхідності висновком експертизи, Покупець, в порядку та у строки, що встановлені законодавством, має право за своїм вибором вимагати від Продавця або Виробника:
9.3.1. розірвання Договору та повернення сплаченої за Товар грошової суми;
9.3.2. вимагати заміни Товару на такий же Товар або на аналогічний, з числа наявних у Продавця (Виробника), Товар.
9.4. Споживач має право пред'явити одну з вимог, передбачених частиною першою ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів», а в разі її невиконання заявити іншу вимогу, передбачену частиною першою статті 8 Закону України «Про захист прав споживачів».
9.6. Вимоги Покупця розглядаються після пред’явлення останнім розрахункового документа, а щодо Товарів, на які встановлено гарантійний строк, - технічного паспорта чи іншого документа, що його замінює, з позначкою про дату продажу.
9.7. Вимоги Покупця, передбачені статтею 8 Закону України «Про захист прав споживачів», не підлягають задоволенню, якщо Продавець, Виробник доведуть, що недоліки товару виникли внаслідок порушення Покупцем правил користування Товаром або його зберігання. Покупець має право брати участь у перевірці якості Товару особисто або через свого представника.
9.8. Для здійснення права на розірвання Договору Покупець повинен зберігати замовлений Товар у незміненому стані.
9.9. Враховуючи положення Постанови Кабінету Міністрів України від 19.03.1994 року № 172 «Про реалізацію окремих положень Закону України «Про захист прав споживачів» (далі – Перелік), якою затверджено перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню), якщо вони не задовольняють споживачів з будь-яких причин, Товар належної якості, представлений на Веб-сайті, не підлягає обміну (поверненню), оскільки він зазначений в Переліку та відноситься до категорії:
-
Солодощі;
9.10. У разі настання випадків, передбачених в п.п. 9.2.1., 9.2.3 та 9.3.11. цього Договору, повернення грошових коштів здійснюється шляхом безготівкового перерахування відповідної суми грошових коштів на банківську карту Покупця, реквізити якої Покупець надає на вимогу Продавця, протягом 5 (п’яти) робочих днів з моменту отримання Продавцем реквізитів банківської карти Покупця.
9.11. У разі настання випадків, передбачених п.п. 9.2.2. та 9.3.2. цього Договору, доставка Товарів вагою до 5 (п’яти) кілограм Продавцю, Виробнику та повернення їх Покупцю здійснюються за рахунок Покупця.